الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الیزابت

اندکی صبر سحر نزدیک است

1393/3/29 11:37
نویسنده : مامان الی
236 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الیسا
 

روزهای آخریست که در وجود من نفس میکشی...
 

 دلم برای این روزها تنگ میشود ،برای یکی بودنمان...
 

دلم برای روزهای هم نفس بودنمان تنگ میشود ،روزهای با هم اینگونه بودن...
 

دلم برای روزهای سخت و شیرین انتظار تنگ میشود ،روزهای بی قراری برای دیدنت...
 

دلم برای قلب کوچکی که در دلم میتپد تنگ میشود،دلم برای شیطنت های کودک درونم تنگ میشود...
 

دیگر چیزی نمانده ...دیگر چیزی نمانده تا با آمدنت مرا واژه ی شور انگیز مادر بنامند...
 

نفسم برایت ،زندگیم به پایت ،وجودم فدایت

 

پسندها (4)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد