الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

الیزابت

مسافر کوچولو

1393/4/1 12:24
نویسنده : مامان الی
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  الیسای مامان‌، مسافر كوچك من

 

خوش قدم باشی فرشته کوچولو

 

مامان جان سفرت دارد به آخر میرسد  و من چه حس و حال غریبی دارم

 

برای آمدن به این دنیای زیبا آماده ای؟ما که بیصبرانه انتظارت را میکشیم

 

انتظار بوییدن و بوسیدن و در آغوش کشیدنت را

 

وای چه لذتی در وصال  تو نهفته است

 

دقایق ! آهسته تر ، این همه شتاب از برای چیست؟

 

من و دخترم  چه روزها و شب ها که با هم داشته ایم

 

دلم برای تکان هایت تنگ خواهد شد

 

دلم برای همه این روزهای با هم بودن تنگ خواهد شد

 

دلم براي همه اين بي قراريها ، بي خوابي ها ، و درد ها تنگ خواهد شد 

 

 خدایا ، این زیبایی ها را به همه بچشان !

 

پروردگارا ، دخترم را و همسرم را و کشتی کوچک زندگیم را به تو میسپارم تو خود ناخدایمان باش  

 

الیسا جونم امروز  یکم تیر ماه اولین روز تابستونه ، مامان دیگه سر کار نمیره   از صبح که بیدار شدم یاد اون  شعری  افتادم که میگه   تیر ماه با آمدن تو در ذهن من جاودان خواهد شد.

 

 

پسندها (5)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد