الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الیزابت

الیسا در همایش شیر خوارگان حسینی

1393/8/10 16:45
نویسنده : مامان الی
627 بازدید
اشتراک گذاری

به پیـــش باد مویش را بپوشان

به پیش خصم رویش را بپوشان

ببیـــن تیــر و کمان حرملــه را

ســفیدی گلویـــش را بپوشـــان

الیسای عزیزم  سالهای پیش وقتی  همایش  شیر خوارگان حسینی رو از تلویزیون میدیدم واقعاٌ تحت تاثیر  قرار میگرفتم . پارسال همین موقع ها بود  که فهمیدم اومدی و مهمون دل مامان شدی.  از همون زمان تصمیم گرفتم که انشاءالله سال دیگه با هم بریم و تو این همایش  شرکت کنیم . واسه همین از چند روز پیش با بابا سعید  واسه شرکت تو مراسم برنامه ریزی  کردیم.  صبح جمعه  کمی زودتر بیدار شدیم و  بعد از خوردن صبحانه با اینکه شما خواب بودی  بیدارت کردمو  تو هم مثل همیشه با  یه لبخند قشنگ بیدار شدی ،  بهت شیر دادم و لباسهاتم عوض کردم ، لباسهای مراسمتم تنت کردم  راه افتادیم به سمت مصلی. الهی قربونت برم خیلی ناز شده بودی  توی مسیر هر کی  میدیدت  قربون صدقت میرفت . مادرای زیادی کوچولوهاشون رو با پوشوندن لباس سبز و سفید آورده بودن تا نذر حضرت علی اصغر کنن . تقریبا تمام مراسم با دیدن کوچولو ها و خواب ناز و گریه هاشون برای شش ماهه ی کربلا اشک ریختم. اصلا آرام و قرار نداشتم. الیسای  عزیزم  انگار  امسال فهم بیشتری  از شهادت  حضرت علی اصغر  داشتم چراکه امسال  من هم مادر شدم  و تو هم  3 ماهه هستی   و وقتی من به دستو پاهای  کوچولوی تو  نگاه میکنم .....

خدایا به برکت وجود نازنین علی اصغر حسین نگهدار همه نی نی ها باش و دختردردونه ما رو هم حفظ کن.

 

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد