الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

الیزابت

صد روزگی الیسا

1393/8/5 12:13
نویسنده : مامان الی
176 بازدید
اشتراک گذاری

از کجا آغاز کنم ...

که زمان چنان شتابان و بی رحم میگذرد که فرصت رقص و پایکوبی را از عقربه ها میگیرد.

الیسای عزیزم

صد روز است که خورشید خانه ما از پس نگاه تو طلوع کرده و شبها ماه با بستن چشمهای تو ٬ چشمهایش را بسته

صد روز است که من به یک منِ  دیگر بدل شده ام و تغییراتم آنقدر شگرف است که تصورش هم ممکن نیست..

صد روز است که تو  روی زمین نفس می کشی و دو تا فرشته روی شانه هایت به یمن حضور تو به زمین آمده اند...

صد روز است که من احساس می کنم زندگی زیباتر و شیرین تر از قبل است...

صد روز است که تو هستی و این قشنگترین چیزی است که خدا به ما هدیه داده...

صد روز است  که در هوای تو نفس میکشیم نازنینم...

صد روز است که هر روز خدا را شکر میکنیم برای با تو بودن...

صد روز است که از ته دل میخندیم.... 

صد روز است که بهترین سرگرمی دنیا ، بازی های کودکانه با توست

صد روز است که من و پدرت  دوباره بهمراه تو کودک شده ایم و با زبان کودکیهایمان با تو سخن می گوییم...

 صد روز است که خسته از بی خوابی شب ولی زنده به لبخندت روزم شروع میشود...

صد روز است که زندگی ما تکراری نیست و هر روز با کارهایی که تو میکنی یک روز تازه را تجربه میکنیم....

صد روز است من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو آفریده شده ای تا برای من زیباترین لحظه ها را خلق کنی

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان مریم
6 آبان 93 16:34
سلام عزیزززم صد ماهگیت مبارک انشاا... تولد صد سالگیت. خیلی وبلاگ پر احساس و زیبایی دارین خاطرات شیرین منو دخترم رو دوباره برام زنده کرد.خوشحال میشم اگه به وبلاگ ما هم سر بزنید.
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله مریم عزیز
مامان آنیسا
8 آبان 93 14:32
هزار ماشالا به این عروسک خوشکل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد