الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

الیزابت

فدای تن تو جان من

1393/8/4 9:04
نویسنده : مامان الی
237 بازدید
اشتراک گذاری

جان منی جان منی جان من                                           آن منی آن منی آن من

 

ماه منیرم تویی ای دخت من                                           نور خدایی تو به چشمان من

 

جلوه چو بنمود رخت از عدم                                            دور خزان نیست به بستان  من

 

من تنم و مهر تو جان من است                                        من شبم و تو مه تابان من

 

جز تو در آفاق مرا هیچ نیست                                          ای همه آن تو و تو آن من

 

دور مشو از برم ای ماهرخ                                               تاج سرم، گوهر زیبای من

 

ناله چو بلبل کنم از شوق تو                                            ای رخ خوب تو گلستان من

 

ای نفست مایه آرامشم                                                 وی نگهت راحتی جان من

 

ای نگهت کرده مرا مبتلا                                                 هم نگه چشم تو درمان من

 

گردش افلاک به کامت شود                                            ای که تویی هدیه ز یزدان من

 

رنج و گزندی نرسد از فلک                                              بر تن و جانت گل خندان من

 

عرصه شطرنج هنر مات تو                                              باد فدای تن تو جان من

 

راحتی و عزت و آرامشت                                                مطلب دل از رب رحمان من

 

غایت آمال من این بود و هست                                       از تو ببالد به خود ایران من

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد