الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الیزابت

عشق آسمانی ما

1393/3/8 10:04
نویسنده : مامان الی
180 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ، كوچك رويايي  من

 

دنيا با همه وسعتش

 

به بزرگی عشق من و تو نمی رسد

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم

 

حاجتي به استخاره نيست

 

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان

 

صداي قلب تو ... صداي زندگيست.

 

زندگي را دوست داشته باش نازنين  من

 

زندگي را زندگي كن

 

عاشقانه

 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 

همين لحظه است...همين لحظه كه

 

با تمام جان  عاشقم

 

دوستت دارم را  به  تو هديه ميكنم

 

تو خوب ميداني كه من چقدر

 

شاعرانه با تو حرف ميزنم

 

تو خوب ميداني كه...

 

من تا همان لحظه كه قرار است بيايي وتا همیشه

 

قرار است در كنارت  باشم

 

و تازه اين شروع زندگي  كودكانه ي تو است.

 

زندگي بايد براي تو

 

روزها را عاشقانه باران

 

شب ها را ستاره باران كند .

 

پسندها (4)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد