الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الیزابت

به عشق تو می نویسم

1393/2/9 10:47
نویسنده : مامان الی
167 بازدید
اشتراک گذاری

من هر روز
 

با شعرهايم كه تمام احساس من است
 

نوازشت ميكنم
 

لمست ميكنم
 

مي بوسمت
 

موهاي نرمت را شانه ميكنم
 

صورتت را ميشويم
 

و به تو شعر ميدهم تا گرسنه ي احساس نباشي

 

تا روزي كه به دنيا مي آيي
 

احساست دم دستت باشد
 

قايمش نكني ، نازدانه من
 

و ما هر روز عاشق تر از روز  قبل ميشويم
 

به همين راحتي.
 

تو وادارم ميكني شعرهايم را برايت شبها قصه بگويم تا بخوابي درون  نهاد من.
 

تو وادارم ميكني تا دوباره به لهجه ي كودكي هايم با تو صحبت كنم.
 

تو وادارم ميكني با خودم شرط ببندم تمام  كوچه هاي بن بست دنيا را ناديده بگيرم.
 

و ...وادارم ميكني خنده هايم را از چمدان زير تخت بيرون بياورم .
 

و ...دوباره تمام  غصه هايم را تا كنم بگذارم توي چمدان ، زير تخت.
 

و... دوباره شعر بگويم.
 

من حتم دارم
 

خدا تو را مثل فرشته ها پاك آفريده است.
 

دوستت دارم نهال  كوچك  شاعرانه گی من.
 

الیسای من، دنیای احسای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد