الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

الیزابت

دوستت دارم همدم هر لحظه من

1393/2/8 13:51
نویسنده : مامان الی
180 بازدید
اشتراک گذاری

دچار  عشق تو كه مي شوم


دلم از ذوق سوت ميكشد ...


عجب تفاهمي داريم ما


تمام ِ دغدغه ام اين است زودتر به دنيا بيايي.


زودتر باسواد شوي


باسواد عشق.


تا بفهمي كه جان من چقدر تو را عاشق است نازكم


 به من نگاه كن ببين چگونه دوستت دارم


چگونه وقتي حتی نميبينمت، بيشتر


دوستت دارم.


از كنار باغ خاطراتم كه رد مي شوم


تو بهترين خاطره از تمام  امسالي ... عزيزكم


چه خوب كه هستي


چه خوب كه قرار است بيايي تا قاصدك بچينيم


براي هم آرزو كنيم


چه خوب كه من قرار است مادرت باشم


قرار است به جان من قسم ياد كني


قرار است صدايم كني


قرار است هزار بار برايت لالايي بخوانم


تا بخوابي ... و وقتي كه خوابي


دلشوره داشته باشم كه


مبادا كابوس ببيني ...


قرار است برايت  "و ان يكاد" بخوانم كه چشم زخم نبيني


قرار است با تو راه روم


كه ياد بگيري ... زمين نيفتي.


و هزار قرار ديگر


كه فقط خدا ميداند چقدر شنيدني و ُ ديدنيست.


تو از خورشيد هم براي من گرم تري


از ماه هم زيباتري


از ستاره هم مهم تري


جانكم .... فداي كودكانه هايت شوم.

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد