الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الیزابت

آزمایش قند خون

1393/1/24 17:37
نویسنده : مامان الی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الیسای عزیزم, سوگلی مامان خوبی   

امروز شما وارد هفتمین ماه از دوران جنینی شدی، ان شاءالله دیگه کم کم داره لحظه دیدارمون نزدیک میشه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

امروز 24/1/1393 باید آزمایش قند خون میدادم. صبح ساعت 6 بهمراه بابا سعید بیدار شدیم بعد از نماز  ساعت 30/6 از خونه حرکت کردیم ساعت 7 رسیدیم , آزمایش قند خون هم که میدونی باید ناشتا باشی  بعد از پذیرش گفتن که در 4 مرحله این آزمایش انجام میشه آزمایش اول ساعت 20/7 انجام شد  بعد به من 75 گرم گلوکز دادن خوردم گفتند ساعت 20/8 - 20/9 - 20/10 باید برای تستهای بعدی برم . بابا سعید   منو رسوند اداره منم وسایلم رو گذاشتم تو دفتر کارم     برای 2 ساعت مرخصی گرفتمو  دوباره رفتم آزمایشگاه ، بابا سعید هم رفت اداره قرار شد ساعت 10/9 بیاد دنبالم ، آخه کمی نگران بود چون ناشتا بودم یه موقع حالم بد بشه ولی خدا کمک کرد حالم خوب بود. خلاصه آزمایش 20/9 رو هم دادمو بابا هم اومد، گفتیم این یک ساعت رو که بیکاریم بریم مغازه های دور و بر یه سری بزنیم که اتفاقا یه فروشگاه وسایل کودک دیدیم که از یه مدل مبل بادی کودک خوشمون اومد برات خریدیم(عکسش پائینه). دوباره اومدیم آزمایشگاه, آزمایش مرحله آخر رو دادم گفتند جوابش 27/1 آماده میشه, خیلی خوب شد آخه 27  قرار بود برم پیش دکترت واسه چکاپ. الانم که دارم این مطالب رو واست تو وبلاگت مینویسم  اداره هستم .  راستی قراره واسه بعد از ظهر بریم برات کالسکه بخریم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی . الیسا جون دوستت دارم خیلی زیاد بوس بوس  

                                           

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد