الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الیزابت

وبلاگ الیسا

1393/1/27 10:19
نویسنده : مامان الی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الیسا جان یه سلام مخصوص هم عرض می کنم خدمت همسر خوبم الی خانم

الیسا جان این وبلاگ شما رو من و مامان توی اوایل دی ماه ١٣٩٢ برات درست کردیم. قالب وبلاگ رو مامان برات انتخاب کرد که خیلی قشنگ هستش و من دوسش دارم. اون قسمتی هم که طرح یه نینی کوچولو روی پرنده هستش رو من برات طراحی کردم. متن پائین طرح هم اینچنین نوشتیم : من الیسا هستم, رو بال فرشته ها سوار شدم          دارم کم کم میام سمت زمین تا بابا مامانم رو ببینم.اولین مطلبی هم که تو وبلاگت گذاشتیم با موضوع آفرینش دختر هست با یه متن زیبا وتصویر خوبی که مامان انتخابش کرد . واقعا خوشحالم که خدا بهم دختر داده و از صمیم قلبم دوستت دارم. عکس در حال حاضر وبلاگت اینه که میبینی تا بعدا که شاید بخوای خودت عوضش کنی انتخاب با شماست. دوستت دارم الیسا جان دعاء هر لحظه من سلامتی شما و مامانته از تو هم میخوام هوای مامانتو داشته باشی  و برای سلامتیش با اون قلب پاک و دستای کوچولوت دعا کنی.

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد