الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الیزابت

من قدر ثانیه ها را میدانم

1393/11/1 16:21
نویسنده : مامان الی
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس من  الیسای عزیزم

 چند روز هست که مامان داره میره سرکار  الان که دارم این مطالبو مینویسم دلم برات یه ذره شده . گاهی اوقات آدم قدر چیزهایی رو که داره نمیدونه یا از زمان کمال استفاده رو نمیبره و بعد پشیمون میشه اما باید بگم در مورد تو وضع فرق می کنه من قدر ثانیه به ثانیه با تو بودن رو میدونم قدر تمام لحظات نوزادی و کودکی و ... ، قدر تمام لحظاتی که داری جلوی چشمام بزرگ میشی

دوست دارم بلند فریاااااااااااااااد بزنم  زمان  وایساااااااااااااا نرووووووووو من می خوام بازم لذت ببرم از لحظه به لحظه بودن با دخترم از تمام لحظات شیرین تو رو داشتن... گاهی بر می گردم و به عکسات از ابتدا تا الان نگاه می کنم و میبینم که ای وااااای چقدر زود میگذره و بچه ها چقدر زود بزرگ میشن... نمی خوام نمی خوام این لحظات رو از دست بدم می خوام بشینم و هر ثانیه نگاهت کنم... وقتایی که مثل یک فرشته کوچولو می خوابی... وقتایی که مثل غنچه باز میشی و میخندی...یا حتی زمانهایی که بغض می کنی یا غر میزنی یا گریه می کنی تماااااااااام این لحظات دوست داشتی رو دوست دارم

وقتی سرکارم دائماً به عکسهات نگاه می کنم و لذت میبرم ... وقتایی که خوابی دوست دارم بشینم و ساعت ها به چهره معصومانه و فرشته گونه ات نگاه کنم...

خدایا شکرت به خاطر بزرگ ترین نعمتی که به ما عطا کردی شکرت خدا

پسندها (7)

نظرات (1)

مامانی آنیسا
5 بهمن 93 8:20
درکت میکنم عزیزم منم وقتایی که سرکارم همش چشای آنیسا جلو چشامه و حرفاش تو گوشم دلم میخواد زود ساعت بگذره و برم بغلش کنم و بعدم یه بوس آبدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد