الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

الیزابت

نقاشی از تو

1393/6/9 16:16
نویسنده : مامان الی
189 بازدید
اشتراک گذاری

از تو یک نقاشی میکشم

 

  تو را با آن لبخند زیبایت

            

  با آن چشمهای معصوم   و 
 

  پر از آرامشت تجسم میکنم

 

لبخند تو ماندگارتر و زیباتر از مونالیزاست

 

  به دنیا کاری ندارم اما

 

ماندگارترین اثر در وجود من

 

تویی تو

 

الیسای عزیزم  الان یه چند روزی میشه که برای تقویت عضلات گردن و کمر  تو رو  واسه چند دقیقه روی شکم  میخوابونم خودتم خیلی دوست داری این کارو. امروز برای اولین بار تونستی به کمک دستهات  خودتو کمی از روی زمین بلند کنی من انقدر ذوق کردم که نگو زنگ زدم به بابا سعیدتم  گفتم. الهی قربونت برم الیسا جونم

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد