الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

الیزابت

اولین ماهگرد زندگیت مبارک

1393/5/25 23:53
نویسنده : مامان الی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

این زیباست که پدر و مادرها روزها را بشمارند که به ماه برسند و ماهها را بشمارند که به سال برسند و بزرگ شدن فرزند خود را شاهد باشند

من و بابا سعید  با افتخار از داشتن تو  این روز را در کنارت شادمانی کردیم

یک ماهگیت مبارک  بی نظیرم

امروز من و شما  رفتیم واسه  چکاپ ماهانه پیش  دکترت ، خدا رو شکر همه چیز نرمال بود و دکتر از روند وزن گیریت راضی بود.

قد: ۵2               زمان تولد ۵1

وزن: ۴۸۰۰        زمان تولد 3520

دور سر: 37       زمان تولد ۳۵

یک ماه میگذرد و من هنوز در پی کشف تو نازنینم هستم.

گریه هایت را میشناسم ... خوب با من حرف میزنی فرشته کوچک !

یاد گرفته ام شب ها بیدار بمانم.

یاد گرفته ام باد گلویت را بگیرم تا مبادا دل درد بگیری نفس مادر.

یاد گرفته ام وقتی خوابت می آید شیر نمیخوری ، مثل خودم خواب را به هر چیزی ترجیح میدهی.

یاد گرفته ام مراقب لبه های پوشکت باشم تا مبادا پوست نازک پاهایت خط بیفتد.

یاد گرفته ام مادری یعنی کمی سختی و رنج و دنیایی عشق و ناگفتنی!

در این مدت شب ها به رسم دیرینه همه کودکان کمی دل درد داشتی  و من  و  بابا سعید نوبتی  عاشقانه  بالای سرت نشسته ا یم و شب ها  را صبح کردیم

سخت بود اما شیرین...به نفس هایت عادت کرده ام...

من بیدارم کودکم...تو آرام  و بی دغدغه بخواب .

الیسای عزیزم امشب  اولین  ماهگرد  تولدت  رو رفتیم خونه بابا جون اسماعیل و یه جشن  کوچولو گرفتیم. از حاشیه های این مراسم هم این بود که جنابعالی موقع عکس انداختن با کف پا زدی به کیک و  یه صحنه خنده دار  برای ما ایجاد کردی.

الیسای نازم ، دوستت دارم تا نهایت آفرینش

 

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد