الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الیزابت

باران محبت

1393/2/29 11:31
نویسنده : مامان الی
224 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم الیسا

 

 خدا تو را به خاطرِ اين به من داد

 

كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم
 

دوست دارم روزهای بعد از این با هم

 

بخنديم و برقصيم

 

رهاي رها

 

شايد به خاطر اين تو يك تكه از من شدي

 

که خدا به من اجازه داد

 

تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم

 

نازنینم الیسا  ، دلتنگي هايم را ببوس

 

تا تمام گريبانم بوي تو را بگيرد

 

تانقش لبهاي كودكانه ات با طعم عشق

 

روي پوستم بماند

 

يك تكه از من كه نامش دل است

 

ديوانه وار

 

هر روز بیشتر عاشق تو می شود

 

تصميم گرفته ام خبر آمدنت را به رخ تمام  تاريخ بكشم

 

مي خواهم تو را در مزرعه ي احساسم بكارم

 

تا با  باران محبتم برتو ببارم

 

مي خواهم خدا را ببوسم

 

كه تو را در من خلاصه كرد

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد