الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الیزابت

عاشق ترين مادر و كودك ِقرن هاي اخير

1393/2/24 10:38
نویسنده : مامان الی
156 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم الیسا

 

دائم مراقب توام

 

انگار از نفس هم ظريفتري !

 

دنياي من با حسّ تو اين روزها

 

دارد صورتي تر از قبل مي شود.

 

ما ... منظورم من و ُ تو است...

 

ما عاشق ترين مادر و كودك ِقرن هاي اخير خواهيم شد

 

اين را به تو قول ميدهم.

 

اين روزها بيشتر تكان ميخوري...

 

محکم تر مرا نوازش میکنی

 

اين روزها بيشتر تو را حس ميكنم.

 

آنجا كه هستي مراقب خود باش كودكم

 

اينجا كه آمدي روي من و پدر  حساب كن.

 

من خواب ديده ام آنقدر زيبايي

 

كه نميشد چشم از تو برداشت.

 

من خواب ديده ام چشمانت

 

پر از معجزه هاي لالاييست.

 

پسندها (2)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد