الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الیزابت

تو را چشم در راهم

1393/2/14 17:15
نویسنده : مامان الی
181 بازدید
اشتراک گذاری

من اين روزها

 

حسابي تو را كم دارم

 

و اين روزها انگار

 

اصلاً نميشود به اين فكر نكنم

 

كه چقدر برايم عزيزي

 

هر چند ميدانم...

 

پر از يك عالمه شيطنت كودكانه اي

 

و من پر از يك عالمه سخت گيري مادرانه

 

حواست را جمع كن  کودکم

 

در اين دنيا

 

بايد براي زندگي ، لبريز از انگيزه باشي.

 

دنياي اينجا با دنياي اكنون تو فرق دارد مادر جان

 

من تازگي ها كشف كردم

 

تو آنجا كه هستي ... ميخندي .. حرف میزنی .... با خدای خودت راز و نیاز میکنی

 

و پلك هاي كوچكت را باز و بسته ميكني...

 

احساس ميكنم داري خودت را پيدا ميكني.

 

كاش زودتر صورتت را ببینم ...

 

صورت قشنگ كودكانه ات ،

 

حتماً شبيه اركيده ها زيباست

 

راستي خبر داري

 

يك قسمت از تمام  دغدغه هاي روزانه من 

 

فکر  كردن  به حضور  توست

 

پيوند ما ادامه دارد ...

 

مثل اصيل ترين سلسه هاي انساني

 

من مادر توام

 

تو كودك مني

 

حتی وقتي بزرگ شوي

 

باز هم تو كودك مني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد