الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

الیزابت

بیست و شش ماهگی الیسا

1395/6/25 16:36
نویسنده : مامان الی
175 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم ؛

 

بی هیچ مقدمه ای می گویم ، بیست و ششمین ماه بودنت و مادرشدنم مبارک

 

الیسای عزیزم دوستت دارم و این "دوستت دارم" را روزی هزاربار برای خودم تکرار می کنم و سرمست می شوم از داشتنت

 

دلبندم ، تو معنی تمام رنگ های دنیایی ؛ وقتی که دستان کوچکت را به دور گردنم حلقه می کنی ، به دور از همه خستگی ها در آغوش گرمت آرام می گیرم و از لبخند شیرینت هزاران بار انرژی

 

دردانه ام ؛ برای تمام لحظه هایت فرشی از عشق پهن می کنم تا عاشقانه قدم بزنی و من عاشقانه نگاهت کنم

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان فرناز
28 شهریور 95 1:43
مثل هميشه زيبا و پراحساس ،حس قشنگ مادري برازنده ات است نازنين اميدوارم زندگيتان پر شود هر لحظه از اين احساس ناب ,اليساجوني دوستت دارم💋💋💋💋💋
مامان الی
پاسخ
ممنون از نگاه زیبا و مهربونیت عزیزدلم ما هم دوستت داریم خیلیییی زیاد
مامان هانیه
29 شهریور 95 16:29
26 ماهگیت مبارک الیسا جووووووونمهزااار تا بووووس به روی ماهت
مامان الی
پاسخ
ممنون از مهر و محبتت خاله عزیز
❤ معصومه ❤
29 شهریور 95 17:24
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین به وب منم سربزنین خوشحال میشم منتظر حضور گرمتون هستم
مامان الی
پاسخ
سلام ممنون لطف دارید حتما دوست عزیز
دخترخاله
2 مهر 95 12:33
۲۶ماهگیت مبارک باشه الیسا خانوم/ انشاالله همیشه روی لبت گل لبخند باشه عزیزم
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و محبتت خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد