الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

الیزابت

مستقل شدن الیسا با شروع فصل تابستان

1396/4/3 17:19
نویسنده : مامان الی
212 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا عزیزم بعد از تجربه یک هفته ای که مردادماه 95 از رفتن به مهدکودک داشتی و بدلیل جابجایی مهد تا به امروز که دوباره تصمیم گرفتیم به مهد بری، پیش مامان جون عزیز و مهربونت بودی که با وجود تمام بازیگوشی ها و شیطنت هایت، با عشق و درنهایت آرامش با دختر کوچولو و دوست داشتنی اش و به قول خودش، با دوست و همدمش بازی می کرد و برات قصه می خواند و شعر و کلمات انگلیسی بهت یاد می داد.
این بار در آستانه 3 سالگی و احساس نیاز به آموزش و کسب مهارت های بیشتر و لزوم شناسایی استعدادهای درونیت و چندماه تحقیق و جستجو درباره مهدکودک ها، در یکی از مهدهای نزدیک ثبت نامت کردیم.
از شب قبل سعی کردم زودتر بخوابی تا صبح بتونی به موقع بیدار بشی و به قول خودت خستگیت در رفته باشه، صبح سوم تیرماه ساعت هفت و نیم روانه مهد شدیم و در همان ورودی مهد، در آغوشت گرفتم، بوسه بر گونه هایت زدم و با بغضی که فرو داده بودم از دختر نازنینم خداحافظی کردم. باوجود اینکه نگرانی ات رو از اینکه داری برای اولین بار تنهایی وارد مکان جدیدی میشی رو حس کردم ولی به روی خودت نیاوردی و دست در دست مربی رفتی و من ماندم با بغضی که دیگر نمی توانستم پنهان کنم و اشکهایی که بی اختیار سرازیر شده بود.
در طول روز دوبار با مهد تماس گرفتم و جویای حالت شدم و هربار گفتند که خوبی و مشغول بازی و درست کردن کاردستی. دلم آروم و قرار نداشت تا بعدازظهر ساعت سه و نیم که اومدم دنبالت و سریع اومدی توی بغلم و مرتب می پرسیدی مامان پس تو کجا بودی؟
الیسا جانم احساس می کنم این بار با مهدکودک رفتنت خیلی راحت تر کنار اومدی و البته این به خاطر درک بالایی است که داری چون خیلی خوب همه چیز رو متوجه میشی و حواست به همه چیز هست.
دختر عزیزم امیدوارم با رفتن به مهد، مهارت ها و روابط اجتماعیت بهتر و بیشتر پرورش پیدا کنه و هر روز شاهد رشد و بالندگیت باشیم.

 

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان ويهان جون
8 تیر 96 9:02
اليسا جون هميشه موفق باشي شاد و پيروز ناز دختر
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله عزیز
✿مامان فریبا✿
8 تیر 96 13:46
الیسا جون همیشه خندون باشی گل دختر
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله عزیز
✿ مامان فریبا✿
11 تیر 96 17:26
سلام مامان جون الی ما شما رو با افتخار لینک کردیم
مامان فرناز
16 تیر 96 16:54
دختر مهربون و نازم شروع خوب و موفقيتهاي پي در پي برايت آرزو دارم 👌👌👌👌💋💋💋💋💋
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و محبتت مهربون
مامان صدرا
17 تیر 96 21:49
موفق باشی نازگلم
مامان الی
پاسخ
ممنووووون از لطف همیشگیت
فاطمه
19 تیر 96 0:27
ای جان خدا نگه داره دختر نازتونو
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله خدا حافظ همه کوچولوها باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد