الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

الیزابت

سی ماهگی الیسا

1395/10/25 19:48
نویسنده : مامان الی
335 بازدید
اشتراک گذاری

روزها چشم برهم زدنی می گذرند همچون این سی ماه که چون باد گذشت و دیگر بر نمی گردد دلبندم.

ولی بی شک تمام لحظه ها و دقایقش پر از شور بود و زیبایی که با وجود نازنینت تجربه کردم و مهربانی و عشق را که هر روز در دنیای پاک کودکانه ات، با اعماق وجودم حس می کنم و هر بار با یادآوری روزهای گذشته لبخند بر لبانم نقش می بندد و خوشحالم از بودنت و داشتنت.

الیسا عزیزم سی ماهگیت مبارک.

 

پسندها (17)

نظرات (7)

مامان فرناز
27 دی 95 1:02
سي ماهگيت مبارك قشنگم سي هزار بار دوستت دارم،قربون ژستات😘😘😘😘😘😘😘😘👌👌👌👌😂😂
مامان الی
پاسخ
ممنون از محبت و مهربونیت زن عموی عزیز
مامان مژگان
7 بهمن 95 12:25
خوشگل خانم 30 ماهگی مبارکککککککک😍😍😍😍😍
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفت
مامان هانیه
12 بهمن 95 10:27
الیسا جون سی ماهگیت مبارک،امیدوارم همیشه تنت سالم ودلت شاد باشه عزیزم
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله عزیز از ابراز لطف و محبتت
کیان
23 فروردین 96 15:54
سال نو مبارک
هانیل
4 خرداد 96 11:43
الیسای قشنگم سی ماهگیت مبارک فرشته ناااز
مامان الی
پاسخ
ممنووووووووووووووون
هانیل
4 خرداد 96 11:44
با اجازه تون لینک تون می کنم تا همیشه بیام و عکس های قشنگتون رو ببینم
زهرا
7 خرداد 96 21:44
خداحفظش کنه به من سر بزنینا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد