الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الیزابت

20 ماهگی الیسا

1394/12/25 16:14
نویسنده : مامان الی
282 بازدید
اشتراک گذاری

20 ماهه که مادرت شدم!

 

20 ماهه هر شب، به تو نگـــاه کردم و چشمام رو بستم.


20 ماهه به محــض بیدار شدنم تو بودی، جلوی چشـــــمام.


20 ماهه شدم تو، و کمتر خودم

 

20 ماهه که عاشقی کردم با تو.


20 ماه بوسیدمت، بوییدمت، دیـــــدمت!


مدهوش تو شدم.

 

امروز، 20 ماهه شدی.


چیزی نمانده تا تولد دو سالگی ات.


چیزی نمانده تا بهار آمدنت...

 

بهار که جای خود، تو همین زمستان را هم، بهار کرده ای.


همین که باشی، بهار هم هست.
 

اصـــــلا" بهار، یعنی تو

 

دوستت دارم، تا ته ته دنیا

پسندها (9)

نظرات (4)

آیداکوچولو
27 اسفند 94 12:48
20ماهگیت مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون
مامان صدرا
27 اسفند 94 14:07
نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم امیدوارم سال پیش رو برای شما و صدرا عزیزم سال پر از خیر و برکت و سعادت و سلامتی باشه
مامان فرناز
28 اسفند 94 17:20
بهار طبيعت در مقابل بهار وجود نازنينت خجل وار شكوفا مي شوند و پرندگان نغمه ميلاد تو را مي سرايند،ماهروزت خجسته ،بهاران مال تو نازنين💋💋
مامان الی
پاسخ
ممنون از پیام پر مهرت مهربانم
مامان هانیه
28 اسفند 94 17:38
20 ماهگیت مبارک باشه عروسک ناز....ایشالا همیشه شاد و سلامت و خندون باشی
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفت خاله عزیز انشالله شما هم در کنار مهدیا عزیزم همیشه خوش باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد