الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الیزابت

23 ماهگی الیسا

1395/3/25 9:02
نویسنده : مامان الی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم..

امروز اومدم تا با عميقترين احساساتم 23ماهگيت رو  تبريك بگم.تو 23 ماهه شدي و من هزار بار بيشتر از

هميشه عاشق تر.احساس ميكنم دنيا خيلي زيباتر از قبله .لطيف تر از حرير و شيرين تر از عسل.لحظه  لحظه ها

بوي تن تورو داره و حسي كه از درك ژرفاي اون هر كسي ناتوانه.معناي مادر بودن رو با تك تك سلولهام ميفهم .

خواستني ترينم  روزهاي شادي برات ميخوام .روزهاي پر از سرمستي و شور.پر از خنده و شوق كودكانه.كه با

همه اينا منم جون ميگرم و پر و بال تازه براي پرواز به دنياي كوچولو و قشنگ تو تا بتونم بفهممت و همه اينارو

همراه قلب عاشق و بيقرارم بهت هديه بدم.

یک ماه به تولد دو سالگی ات مونده و تو هر روز داری بزرگ تر میشی..

هنوز باورم نمیشه که تو این همه بزرگ شدی و تا چشم به هم زدیم دو ساله شدی..

کارات بزرگونه شده و حسابی شیطون شدی..

تا حدودی لج بازی هم می کنی و اگه کاری بر خلاف میلت باشه گریه می کنی..

شيرين شدي يعني قند ، آب نبات..اينقدر خوشگل حرف ميزني كه يه موقع عنقريب يه لقمه چربت كنيم و هلو

هلو برو توگلو!دلم ميخواد  تمام کلماتتو  ثبت كنم كه يادم نره .. ولي نه چرا بايد يادم بره؟!خاطرات اين روزها رو با

تمام وجود حفظ میکنم

خودت رو کامل معرفی میکنی

باجون، ما جون، آیناز، ثنا، عمه، خالا، بابا سعیدم که یاد گرفتی و بابایی هم کلی حال می کنه

اسم دایی ها رو یاد گرفتی و اینقدر با نمک صداشون می کنی که آدم دلش ضعف می ره ..

عاشق نانای کردنی و با هر ریتمی خودت و هماهنگ می کنی..

غذا خوردنت خوبه و به  میوه هم خیلی علاقه داری ، بستنی رو دوست داری و بعد از ظهر ها میگی بسنی

میخوام وقتی میخوری میگی شوپزست(خوشمزه ست )

هر وقتم سوار ماشین میشی میگی چوب شور میخوام ، ارتباط ماشین با چوب شور رو درک نمیکنم. عده ای از

دانشمندان در حال تحقیق روی این قضیه هستند.

برای صبحانه به شیر و نون سوخاری خیلی علاقه داری ولی تخم مرغ زیاد دوست نداری

به گربه خیلی علاقه داری ، هر جا ببینی دنبال گربه میکنی اصلا هم نمیترسی

واسه بچه ها خودت و می کشی خیلی بچه ها رو دوست داری با همه مهربون هستی و به همه میگی نی نی

اگه تعجب کنی می گی    اوخخخخ   لبات و جمع می کنی و خیلی با نمک می شی..

توی این 23 ماه من برای اولین بار یک روز کامل ازت دور بودم  و مجبور بودم تو بیمارستان بمونم. بماند که چه بر

من گذشت و چه بر تو که شب پیش بابا سعید بودی و تا صبح بهونه منو گرفتی.می خوام بدونی که این دوری

برای من خیلی سخت بود

مامان خیلیی دوستت داره عزیزم!

23 ماهگی ات مبارک شکوفه من 

ان شاالله  تولد دو سالگی ات ماه آینده!

پسندها (10)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان هانیه
27 خرداد 95 16:56
23 ماهگیت مبارک باشه خانوم کوچولو ماشالا به این دختر شیرین زبون،خدا حفظش کنه
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیت خاله عزیز
مامان فرناز
30 خرداد 95 0:21
نازنينم،هزار ماشاءاله به وجود قشنگت و حركات و رفتار زيبا و دلچسبت اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشي و عشق بگيري و عشق بورزي ،تمام روزاي بيست و سه ماهگيت مثل خودت عسل انشاءاله💋💋💋💋
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و احساس قشنگت و مهربونیی که ازش یه دنیا انرژی می گیرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد