الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

الیزابت

دومین بهار حضور تو

1395/1/8 11:06
نویسنده : مامان الی
362 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای عزیزم ؛ دومین بهار حضور سبز تو آمد ولی برای من

 

بهار نگاه توست که سبزینه اش را هیـــــچ کجا نمی توان یافت .


بهار چشـــــمهای توست که شــــکوفه می پاشد بر من .


بهار لب های توست که آنقــــدر تازه و خوش رنگ و لعاب است .


بهار خود تویی  ...

 

تو !تمام بهار منی .


تمام هفـــت سین من ...

 

موهایت بوی ســـنبل ،


بوسه هایت طعـــم سیب ،


تنت ، تازه تر از ســبزه است برای من .

 

بودن تو در این  بهار  ، به قدری خوب و خوشایند است که در وصف نمی گنجد .


غنچه ی معطر من ؛

دومین بهار زندگی ات شاد .


سهم چشمهایت بهـــــــار ...

 

برای عیدی امسال ات ؛


یک سبد ستاره چیده ام ، تکه ای از ماه ، و یک  بغل گل نرگس

 

 

پسندها (20)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
کیان
14 فروردین 95 10:10
الیسا جون عیدت مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارک خاله جون انشالله در کنار کیان جونی شاد و سلامت باشید
مامان فرناز
17 فروردین 95 2:12
نازنينم ،بهارهاي عمرت همه سبز انشااله،دوستت دارم
مامان الی
پاسخ
در کنار شما و رادمهر عزیز زن عمو جون
مامان هانیه
18 فروردین 95 10:14
سلام الیسا جون عیدت مبارک،ان شاالله سالی پر از شادی و برکت داشته باشی
مامان الی
پاسخ
سلام خاله مهربون ممنون از لطفت
عمه فروغ
19 فروردین 95 18:13
سال نو مبارک باشه ان شاا..که سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان الی
پاسخ
ممنون انشالله برای شما و آرشیدا عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد