الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

الیزابت

مرور خاطرات

1394/2/5 15:37
نویسنده : مامان الی
511 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر از همیشه تو را مرور می کنم...

 

از همان پاییز طلایی که ندای نزولت در هزار توی دلم پیچید تا تابستان طربناکی که در میان آغوشم شکفتی!

 

این نه  ماه را برمیگردم و دوباره قدم میزنم...

 

روی یک به یک ثانیه هایش ...

 

از وقتی طنین ضربان قلبت گفت که "در من یک زندگی جریان دارد"  تا صدای گریه آغازینت...

 

 اولین شبی که بودنت را لمس کردم... روزهایی که دلم پرمی کشید برای به آغوش کشیدنت...

 

همان روزهایی که "مادرم " برای هر دوی ما مادری می کرد...چه روزهای سخت دلچسبی!!!

 

حالا خوب براندازت  می کنم ، یادم می آید محکم بغلت می گرفتم و می گفتم " جای همه روزهایی که بزرگ می شوی و آغوشم برایت تنگ می شود !"

 

الیسای  عزیزم  دوستت دارم...

 

پسندها (9)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرناز
5 اردیبهشت 94 18:48
مثل هميشه زيبا و دلنشين الهي كه بهترين تجربه هارو با هم داشته باشين عزيزم
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیز مهربونم
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 94 8:29
عزیزم واقعا مادر شدن قشنگترین حس دنیاست ایشالا که همیشه هر دوتون در کنار هم خوش باشید عزیزم
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم قشنگ ترین و البته شیرین ترین حس دنیا ممنون از لطفت امیدوارم شما هم در کنار آنیسا جونی خوش ترین لحظه ها رو داشته باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد