الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

الیزابت

من دخترم را دوست میدارم

1393/6/29 11:59
نویسنده : مامان الی
272 بازدید
اشتراک گذاری

من وقتی دخترم را در آغوش می گیرم و گرمای وجودم وجودش را و گرمای وجودش وجودم را پر می کند دوست دارم.

من نگاه شیطنت آمیزش همراه با خنده با دهان بی دندانش را دوست دارم.

من بازی و خنداندن دخترم را دوست دارم.

من انگشتهای کوچولوش رو که به سمت دهانش می برد می مکد و گاهی من می خورمشان را دوست دارم.

من نگاه به صورت زیبا و معصومش وقتی در حال شیر خوردن خوابش می برد را دوست دارم، وقتی چنان عمیق خوابیده که جرات ندارم تکان بخورم و تمام دست و پایم بی حس می شود ولی همچنان میخکوبم را دوست دارم.

من دست و پا  زدن های مکرر دخترم  و تقلایش برای حرکت را دوست دارم .

من جیغ زدنهایش و ذوق کردنها و تکان خوردنهایش و حرف زدنش با عروسکهای آویز بر روی تخت خوابش را دوست دارم.

من جیغ زدنها و صدا درآوردنهایش را برای جلب کردن توجهم به او را دوست دارم.

من همراهی گرم و صمیمانه بابایی را هنگام بازی با الیسا و شب هنگام وقتی نمی خوابد و بابا سعید در بغل لالاییش میکند را دوست دارم.

من عشق و دوست داشتنهای بابایی را که نثارمان می کند را دوست دارم.

من مامان بودنم را دوست دارم.

من دخترم را در آغوشم فشار دادن و غرق در بوسه کردنش را دوست دارم.

من صبور بودن دخترم را دوست دارم.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد