الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

الیزابت

43 ماهگی الیسا و سفر به کیش

1396/11/30 11:27
نویسنده : مامان الی
226 بازدید
اشتراک گذاری

فرصتی پیش اومد تا بتونیم بریم سفر دخترکم، راستش من سفر کردن رو خیلی دوست دارم چون هم باعث میشه از روزمرگی ها به دور باشیم و به جسم و روحمون جلایی تازه ببخشیم و هم میشه به عنوان یک تجربه بهش نگاه کرد.
الیسا عزیزم سواحل زیبا و نیلگون خلیج فارس برایت جذاب و دیدنی بود و من و بابا سعید هم همه تلاشمون رو کردیم تا بهت خوش بگذره و خاطره خوشی در ذهنت باقی بمونه.
بازی کردن توی ساحل زیبای مرجانی و غذا دادن به ماهی های رنگارنگ و مرغ های دریایی اینقدر برات لذت بخش بود که حاضر نبودی هیچ جای دیگه ای بریم و گاهی از اینکه ممکنه این سفر تموم بشه و بخواهیم برگردیم احساس ناراحتی میکردی. صبح ها به عشق رفتن به ساحل و آب بازی از خواب بیدار میشدی.
الیسا جانم امیدوارم هربار سفر کردن برایت تجربه ای باشه تا بتونی واقعیات رو درک کنی و چیزهای جدید و تازه رو در اطرافت کشف کنی.
دخترک سه سال و هفت ماهه ام عاشقانه دوستت دارم محبت
 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
6 فروردین 97 9:41
عزیز دلم چقدر مهربونی تو انشالله همیشه به مسافرت 😙❤😍
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله مهربون محبت
مامان فرنازمامان فرناز
5 اردیبهشت 97 10:31
انشااله تكرار بشه سفرهاي خوب و دلچسب تو زندگيت💋💋💋💋
مامان الی
پاسخ
انشالله با شما و رادمهر جون بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد