الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الیزابت

تولد دو سالگی الیسا

1395/4/25 15:47
نویسنده : مامان الی
340 بازدید
اشتراک گذاری

هوس شب بو کرده بودم ، که تو آمــــــــدی .

مشامم پــــــُر شد از عطر
تو ؛
چه خوش آمدی !

دوباره 25 تیر
دوباره مـــرور خاطرات آن روز ناب ...
دوباره من و پلک های تَرم ...
دوباره " تـــــــــــو " !

دخترک زیبای من ، عزیز تر از جانم !

امروز ؛
همان روزی که برای اولین بـــــــــار دیدمت ، بوسیدمت ....
همان روزی که در تقویم من ، حک شده به نام " تو " .
همان روزی که بالهایت را جا گذاشتی در آســـــمان ، و سفر کردی به دیار ما زمینی ها .

همــــــــان روزی که خدا بدرقه ات کرد به زمین !
همان روزی ست که " من " و " تو " به هم رسیدیم

امــــــــــروز روز تولد توست بی مثال ترینم . تولد 2 سالگی ات مبـــــــــــــارک ات باد عزیز روزگار من

هر ساله نزدیک روز تولدت که می شوم ، درونم غوغا می شود ...
مدام و مدام خاطره اش برایم تداعی می شود و اشک هایم سرازیر

چه بگویم که هر چه بگویم کفـــــاف نمیدهد جان دلم .
از طرفی شادم برای بالندگی ات ، 2 ساله شدنت ...
از طرفی دلتنگ و بی قرار روز آمدنت ،روزهای خوش نوزادی ات

روزی که تو آمـــــــدی بهـــــــــار را با خودت آوردی ،مهربانی را نیز


عشــــــــــق دوباره متولد شد ، شقایق جوانه زد !

آن لحظه که تو آمدی ؛ فضا پُر شد از عطر خدا !
و من پُر از شیدایی ...

حالا 2 سال ست از آن روز باشکــــــوه میگذرد .
2 سال ست که لمس میکنم ات ، نفس میکشم ات ..

تو به سرعت برق و باد 2 ساله شدی .
2 ساله ای که تنها کارش دل بردن است ...

روزهای قشنگ ، دل خوش ، لب خندان ، تن سالم ؛
دعای هر لحظه من برای هر روز توست دردانه ام

الیسای عزیزم تولد امسالت رو تو خونه مامان جون فاطمه برگزار کردیم. هم به خودت و هم به همه مهمانها  خیلی خوش گذشت . من و بابا سعید هم تلاش کردیم جشن تولد فرشته کوچکمان به بهترین شکل برگزار شود.
 

پسندها (15)

نظرات (16)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان هانیه
27 تیر 95 16:40
ای جاااااااااانم تولدت مبارک باشه الیسا جون 100 سال به این سال ها عزیزم دست مامانی هم درد نکنه با این همه زحمت 1000 تا بووووووووووس برای کوچولوی نازمون
مامان الی
پاسخ
ممنون از ابراز لطف و محبتت خاله مهربون
مامان مریم
27 تیر 95 23:08
تولدت مبارک عزیزم
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مریم
27 تیر 95 23:10
مامان الی کاش بیشتر از این تم زیبا و دختر ناز عکس میزاشتید
مامان الی
پاسخ
در اولین فرصت حتما دوست خوبم
عمه فروغ
29 تیر 95 12:41
ای جانم تولدت مبارک فرشته کوچولو ان شالله که همیشه شاد و تندرست باشی ان شالله که به همه آرزوهایی که براش دارید دست پیدا کنه و همیشه شاهد رشد و بالندگیش باشید
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیت خاله عزیز
مامان پانیسا
29 تیر 95 14:13
تولد مبارک باشه عزیزم.انشاالله همیشه سلامت و خوشبخت و موفق باشی.
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله عزیز
مامان فرناز
30 تیر 95 11:09
دلنوشته ماماني بسيار زيبا و پراحساس مثل هميشه بود الهي كه هميشه سالم و شاد قدردان مامان و بابايي مهربون باشي كه جشن ميلادت رو بسيار عالي و درخور وجودنازنينت برگزار مي كنند 💋💋💋💋💋💋👌👌👌👌👌❤️❤️❤️❤️
مامان الی
پاسخ
ممنون از نگاه مهربونت عزیزم که همیشه لطف و محبتت شامل حالمون شده، امیدوارم آرامش مهمون همیشگی قلب باصفا و مهربونت باشه
مامان آنیسا
2 مرداد 95 8:45
2 ساله شدنت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی خوشکلم
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطفت خاله عزیز
کیان
4 مرداد 95 9:02
الیسا جون تولدت مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
دخترخاله
5 مرداد 95 14:56
پرنسس الیسا جون تولد دو سالگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان الی
پاسخ
ممنون مهربون
آیداکوچولو
11 مرداد 95 18:14
تولدت مبارک الیسای ناز وزیبا
مامان الی
پاسخ
ممنون از نگاه زیبا و پرمهر
دخترخاله
11 مرداد 95 23:25
سلام مامان جون الیسا کوچولو/ من و امیرحسین کوچولو تصمیم گرفتیم وبلاگ الیسا جون و به لیست دوستامون اضافه کنیم و با افتخار شما رو لینک کردیم
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم من هم به داشتن دوستان خوبی چون شما افتخار میکنم
مامان علیرضا
12 مرداد 95 14:45
تولدت مبارک الیسا خانوم.
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله عزیز
مامان نسرین
12 مرداد 95 20:08
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
عمه فروغ
14 مرداد 95 12:16
روز دختر بر تو گل دختر مبارک باشه
مامان الی
پاسخ
ممنون مهربون
مامان هانیه
15 مرداد 95 16:31
روزت مبارک الیسا جونالهی که خدا همیشه شما رو برای بابا و مامانت نگه داره
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و محبتت خاله جونی انشالله که سایه پرمهر شما هم همیشه بر سر مهدیا جونی باشه و همیشه خوش و خندون باشید
مامان فدیا
17 مرداد 95 9:02
به به مبارک باشه دختر ناز کوچولووووو
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد