الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

الیزابت

18 ماهگی الیسا

1394/10/26 11:53
نویسنده : مامان الی
734 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای عزیزم

بیست و پنجم این ماه که آمد، برای تو، تغییر دیگری در پی داشت.
برای من و پدرت، رنگش فرق می کرد.
حس و حالش هم...

این سومین، نیم سالی ست که تجربه می کنی اش.
پایان هر نیم سال، یک تغییر!

اولی را با شروع غذا خوردن به پایان رساندی.
دومی را هم، وقتی به سر انجام رساندی که یک نو پای 1 ساله بودی، و تولدت.

 

و حالا سومین آن، 1 سال و نیمه ی من؛

تغییرش، به پایان رسیدن واکسن هایت بود.
همان که وقتی متصدیِ واکسیناسیون، گفت:
"خب، واکسن های دخترت تمام شد و رفت تا 6 سالگی."
همان که وقتی گفت، کارت واکسنش گم نشود که برای ثبت نام کلاس اول، لازم است.

و من به یقین می گویم که با حرف دومش لرزیدن دلم را احساس کردم،
و ثانیه ای حرفهایش را نشنیدم و ندیدمش...
که تو را می دیدم!
تو، با لباس فرم مدرسه و کیفی که بر پشت گذاشته ای.
دلم می خواست دنیا می ایستاد و من تا ابــــــد نگاهت می کردم.

چقدر این روزها تو را تصور می کنم و حــــظ ات را می برم دخترم.
ببین الان که تصور ست، اینگونه ام، وای از روز و لحظات موعود!
 

 

نازنین بی همتای من؛
18 ماهه شدنت مبارک.

باشد که روزهای 18 سالگی ات را بنویسم، زیبا روی ماهچهره من

پسندها (19)

نظرات (9)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرناز
28 دی 94 1:32
نازنينم اميدوارم بهترين دقايق و ثانيه ها رو كنار پدر و مادر شايسته مثل خودت تجربه كني،دوستت دارم
مامان الی
پاسخ
ممنون مهربانم لطف داری عزیزم
مامان هانیه
28 دی 94 11:26
18ماهگیت مبارک عزیزم،خدا رو شکر که واکسنها تموم شد
مامان الی
پاسخ
ممنووووووووووووووون خاله مهربون
مامان آنیسا
29 دی 94 8:13
الیسا جون یک سال و نیمگیت مبارک
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان پانیسا
29 دی 94 17:11
18 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان الی
پاسخ
ممنووووووووووون
.•♥خواهری بلور ♥•.
6 بهمن 94 15:11
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون حتما دوست خوبم
مامان حلما
6 بهمن 94 19:11
18ماهگیت مبارک عزیزم،خدا رو شکر که واکسنها تموم شد راحت شدی 100ساله بشی الهی
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جونی
کیان
7 بهمن 94 13:09
من از واکسن 18 ماهگی میترسم خاله
مامان الی
پاسخ
ای جاااااااااااان عزیزکم اصلاً ترس نداره قربونت برم الیسا جونی بعد از واکسن 18 ماهگی به مدت نیم ساعت توی پارک بازی کرد و دوید و فکر می کنم همین باعث شد که پاهای کوچولوش زیاد درد نگیره
مامان سمانه
10 بهمن 94 0:09
18 ماهگیت مبارک باشه الیسا جون
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
کیان
25 بهمن 94 14:12
الیسا جون من پس فردا باید برم واکسن 18 ماهگی بزنم برام دعا کن
مامان الی
پاسخ
کیان جونم اصلاً نگران نباش تو پسر قوی و شجاعی هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد