الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

الیزابت

14 ماهگی الیسا

1394/6/25 9:32
نویسنده : مامان الی
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای عزیزم؛کودک بی نظیر من؛

 

14 ماه گذشت از آن روز به یاد ماندنی.و حالا، کلی بزرگ شده ای و فهیم، بیش از هر زمان دیگری.

 

آزمون و خطا کردنت، شیطنت هایت ؛ آرامشت، این مهربانی و تکرار کردن هایت را،همه شان را محو ام، محــــو تماشا.

 

آدم از داشتن فرزندی چون تو، مسرور و مغرور نباشد، چه کند؟

 

این روز ها، عاشق اسباب بازی هایت هستی.


هاپو یت را خیلی دوست داری  و اولین چیزیست که بعد از بیدار شدنت  بدنبالش هستی .

 

از دیروز هم که  با کلاغ  دوست شده ای و مدام  صدای کلاغ را در می آوری و می گویی؛ قا قا قا قا

 

این روزها دلربایی و شیرین بودنت، به اوج رسیده!


گاهی دلم می خواهد زمان را متوقف کنم.


مثل آن زمان که مرا می بوسی یا ناز می کنی.

 

دختر مهربانم

 

من ممنونت هستم به خاطر تمام این لحظه ها، این شادمانی ها که بی منت به ما می بخشی.


به خاطر بودنت، خنده هایت.


ممنون که خالق تمام این لحظات نابی.

پسندها (10)

نظرات (7)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان لیدا
25 شهریور 94 11:46
14 ماهگیت مبارک باشه الیسای خوشگل
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جونی عزیز عزیزم من چند وقته نمی تونم وارد وبلاگ آدرینا جون بشم
مامان هانیه
26 شهریور 94 0:27
14 ماهگیت مبارک الیسا جونم
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فرناز
27 شهریور 94 12:32
عروسك دوست داشتني مباركت باشه اين دوران طلايي نوپايي و لذت اين روزها براي مامان و بابايي مهربانت دوچندان انشاءاله
مامان الی
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان لیدا
28 شهریور 94 23:28
اِ وا چرا عزیزم ؟
مامان الی
پاسخ
نمیدونم دوست خوبم، با کامپیوترهای مختلف هم امتحان کردم ولی نشد
مامان لیدا
29 شهریور 94 18:36
اشکالی نداره عزیزم ممنون که به یادمون هستین بووووس واسه الیسای ناز
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
31 شهریور 94 11:20
خود را نگران آنچه می دانی یا نمی دانی نکن نه به گذشته بیندیش نه به آینده فقط بگذار دستان خدا هر روز ، شگفتی های اکنون را برای تو بیاورند.
مامان آنیسا
6 مهر 94 7:16
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد