الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

الیزابت

همدلی من با تو

1393/9/2 14:10
نویسنده : مامان الی
234 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه بازگویم این عشق بی مثال را که هر ثانیه اش ارزش هزاران بار تکرار را دارد.
 

  باور میکنم که نرم نرمان بی نیاز میشوی و بالنده.
 

هم دلم میخواهد زمان یخ بزند در این لذتهای بی مثال ،
 

هم دلم میخواهد تازگیهایت را به نظاره بنشینم.
 

هنوز تکلیفم با خودم روشن نیست ،
 

 چه هراسی دارم از روزی که دیگر هیچ نیازی به من نداری
 

 و چه شوقی دارم از روزی که پریدن را آموخته ای و من پروازت میدهم 
 

تا اوج بیکران ، برای همیشه ، بدون هراس.

 

همین حالا که مینویسم تو درخوابی به مانند یک فرشته ناز ، 
 

و همیشه خواب که هستی دلم برای نگاهت تنگ میشود زیاد. 
 

و من همیشه قبل از بیدار شدنت پیش بینی میکنم زمانش را ، 
 

و متعجب است پدرت از این همدلی من با تو 
 

خدا را حس میکنم آن لحظه که نگاهت در نگاهم گره میخورد...

 

پسندها (6)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد