الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

الیزابت

چهار ماهگی الیسا

1393/8/25 12:19
نویسنده : مامان الی
254 بازدید
اشتراک گذاری

به خنده هایت،


چالِ گونه هایت...

 

گاهی، می شود سوگند خورد.

 

به چشمانت اما، همیــــــشه... 

 

 چهار ماهگی ات مبارک عزیزم.

 

دختر  عزیزم  بسیار خوشحالم  از اینکه لحضه به لحضه شاهد رشد و بالندگی تو   هستم .چهار ماه از همزیستی عاشقانه ما می گذرد. چهار ماه است که دنیا را از دریچه چشمان تو میبینم.

الیسای عزیزم  امروز بهمراه پدرت  به مرکز بهداشت رفتیم . در ابتدا قد و وزنت  توسط خانم دکتر  چک شد و ایشون از روند رشد شما بسیار راضی بود .  وزن : 400/8    قد : 64   بعدشم  واکسن چهار ماهگی رو بهت زدند ، از اونجایی که من دلشو نداشتم  چشمهامو بستم  بابا سعید پیشت بود  وقتی چشمهامو باز کردم دیدم داری میخندی . الهی قربونت برم  داری دیگه بزرگ میشی  هنوز هیچی نشده  دلم واسه روزای نوزادیت تنگ شده مامانی . خیلی دوست دارم. 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرناز
26 آبان 93 11:30
اليساي قشنگم همه روزها و ماهها و سالهاي عمر شيرينت به شادي و سلامتي انشاءاله مبارك باشه گل دخترم واكسن و ماهگردت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد