الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

الیزابت

مادری را من برای با تو بودن می کنم

1393/5/2 9:48
نویسنده : مامان الی
163 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای مامان سلام، الهی فدات بشم، الان یک هفته هست که مهمون خونه ما شدی ، الهی قربونت برم که انقدر تو نازی، واقعا از خدا ممنونم  که یه فرشته کوچولو برامون فرستاد و  فضای خونه ما رو بیشتر از پیش نورانی کرد.
 

با صدای خنده هایت شوق فردا می کنم
 

با نگاه دلربایت،  مستی از بر می کنم
 

لمس دستان قشنگت خون رگهای من است 
 

من به  یمن  روی تو، یاد جوانی می کنم
 

من برای بودنت مرهون لطف او شدم
 

سر به سجده با خدایم عشق بازی می کنم
 

ای خدای خالق خلد برین
 

مادری را من برای با تو بودن می کنم
 

ای که از هیچ آفریدی هستی کل جهان
 

هستی ام را من فدای بیکرانت می کنم
 

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد