الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

الیزابت

41 ماهگی الیسا

0/9/25 21:18
نویسنده : مامان الی
100 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزتر از جانم از حال و هوای این روزهایت می نویسم؛

چند روزه صبح ها که از خواب بیدار میشی بهونه میگیری و میگی نمیخوام برم مهد، دوست دارم برم پیش مامان جون رضوانم که باید کلی باهات صحبت کنم و راضی بشی بری مهد، جالبه وقتی وارد مهد میشی با خوشحالی سلام میکنی و میری و من در تعجب می مونم که پس این همه بهونه گیری برای چیه؟ 
وقتی سرفه میکنی میگی مامان "سفره" کردم برام آب بیار
شب ها موقع خواب میگی بیا "پُر و پُخ" -خر و پف- کنیم
دوست داری استقلال داشته باشی و کارهات رو خودت انجام بدی البته اگه سرحال باشی و همش میگی خودم بلدم من دیگه بزرگ شدم و وقتی کسی کوچیک خطابت میکنه ناراحت میشی
چند روز تب شدید داشتی و دکتر برات آمپول داد، موقع زدن آمپول حتی یه آخ هم نگفتی دختر صبورم، به بابا سعید هم میگی بابا بیا بریم آمپول بزن اصلا هم ترس نداره ما هم میاییم پیشت که نترسی



 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد