الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

الیزابت

46 ماهگی الیسا

1397/2/25 13:24
نویسنده : مامان الی
304 بازدید
اشتراک گذاری

الیساجانم سه سال و ده ماهه شدی و 1400 روز از تولد شیرینت میگذرد، از شروع حس ناب مادریم، از بوییدن و نوازش کردنت، از لحظه های خوب با تو بودن که تک تک لحظه ها شیرین است و ماندگار. چه زود گذشت و چه زود داری بزرگ میشی دخترک مهربانم.

الیسا عزیزم هنوز یه سری از کلمات رو پس و پیش تلفظ میکنی؛ بشباق (بشقاب)، تصافف (تصادف)، نمیشفَهمم (ترکیب نمی شنوم و نمی فهمم)، ماشاز (ماساژ)، سفره (سرفه)، جَرَده تب (درجه تب)، کُماد (پماد) و ... 

دلبندم این روزها کمی کسالت داشتی و چند روز نتونستی به مهد بری ولی بعد سه روز انگار خودت هم دلت برای دوستانت تنگ شده بود گفتی میشه من برم مهد. یه آزمون استعدادیابی هم توی مهد انجام دادید که هنوز نتیجه اش نیومده، مربی زبانت از پیشرفتت راضیه.

توی این ماه تولد دوتا دایی ها بود که رستوران دعوت بودیم و کلی با شهریار بازی کردی و خوشحال بودی. وقتی تولد کسی میشه مرتب میپرسی تولد من کیه؟ برای تولد چند تا از دوست هات توی مهد هدیه بردی از اینکه تولده شادی میکنی، بابا سعید هم قول داده که امسال یه جشن تولد کوچیک هم توی مهد و در کنار دوست هات برات بگیره و از این موضوع خیلی خوشحالی و با ذوق این موضوع رو به مامان جونت گفتی و هر روز میپرسی امروز تولدمه؟

دختر عزیزم عاشقانه دوستت داریم ، ماهگردت مبارک محبت

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 97 8:59
کودکان دنیایی شیرین و زیبا دارند . فرشتگان دوست داشتنی  زمینند . الیساجون 1400 روزگیت مبارک جشنمحبتزیبا
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جون آرام
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 9:25
عززززیززز دلم چقد دلتنگت بودم 😚😚😚ماهگردت مبارک عسل من🎂
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف همیشگیت خاله مهربونمحبت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 10:17
😍😍😍😍الهیییی همیشه خوووووش باشینننن 😍😍😍
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف شما آرام
مامانمامان
5 خرداد 97 9:43
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
مامان فرنازمامان فرناز
8 خرداد 97 4:53
عزيزكم قربون زبون شيرين و تلفظاي پس و پيشت ، انشااله اين ماه هم مثل همه ماههاي قشنگ گذشتت به خوبي و شادي بگذره،دوستت داريم💋💋💋💋
مامان الی
پاسخ
ممنون از مهر و لطف همیشگیت زن عمو مهربونم محبت من هم دوستتون دارم خیلی زیاد بوس
مامانیمامانی
9 خرداد 97 15:04
۱۴۰۰ روزه شدنت مبارک عزیزممحبت
مامان الی
پاسخ
ممنون از شما محبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد