الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

الیزابت

39 ماهگی الیسا

1396/7/25 21:32
نویسنده : مامان الی
169 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا نازنینم سی و نهمین ماهروزت خجسته محبت

دخترکم ماه مهر و مهربانی هم در حال تمام شدن است ولی چه فرقی میکند وقتی مهربانی در تک تک سلول هایت جریان دارد و هر روز مهرت بیشتر به دل می نشیند.

با آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه های مهد هم کمی فرق کرد و آموزش های بیشتری برای شما عشقولیا در نظر گرفته شد مثل:

  • آشنایی با طریق کاشت بذر گیاهان،
  • آشنایی با عمو آتش نشان،
  • حافظ خوانی به مناسبت روز بزرگداشت حافظ شیرازی؛  

       گفتم غم تو دارم            گفتا غمت سرآید
       گفتم که ماه من شو      گفتا اگر برآید

  • مانور زلزله،
  • جشنواره لقمه های سالم به مناسبت روز جهانی غذا و ... .

اولین جلسه پرورشی و آموزشی هم برای اولیا برگزار شد و از کلاس هاتون بازدید کردیم که خیلی خوب بود و برای من یه هیجان خاصی داشت. با خاله پریسا (مربی مهد) هم صحبت کردم و از اینکه دیدم توی مهد خیلی خوب با بچه ها ارتباط برقرار می کنی و به گفته خاله پریسا تا حالا گریه نکردی (تعجب) خیلی خوشحال شدم.

الیسا عزیزم امیدوارم همیشه شاد شاد شاد باشی.

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صدرا
20 آبان 96 15:18
کوچولو ماهگردت مبارک
مامان الی
پاسخ
یه دنیا ممنووووووووووووونم محبت
مامان فرناز
21 آبان 96 9:05
دختر مهربونم خوشحالم از اينكه تو مهد شادي و آموزشهاي خوب مي بيني اميدوارم تو و شادي و سلامتي و موفقيت هميشه در كنار هم باشيد،دوستت دارم قشنگم
مامان الی
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونی همیشگیت محبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد