الیساالیسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

الیزابت

29 ماهگی الیسا

1395/9/25 15:13
نویسنده : مامان الی
186 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جانم، دخترک مهربون و دوست داشتنی ام؛

این روزها دلم تنگ است و حرفهایم نیز از جنس دلتنگی ولی همین مرا بس که دستان پرمهرت را دور گردنم حلقه می کنی، مرا بغل می کنی، در آغوشت محکم میفشاریم و در چشمانم نگاه میکنی و با شیرین زبونی میگی "دوستت دارم مامان". 

آن لحظه فقط دوست دارم زمان بایستد و سکوت کنم تا به وضوح صدای گرم نفس هایت به گوشم برسد و به چشمان مهربونت خیره شوم و به دور بریزم تمام دلتنگی هایم را و فریاد بزنم و به خودم بگویم تو را چه شده است با داشتن چنین فرشته ای که وجودش همه عشق است و آرامش.

پس نازنینم بیا بخندیم و شاد باشیم و با هم بسراییم بهترین ترانه های زندگی را.

الیسا عزیزم با تمام وجود عاشقتم و دوستت دارم.

دو سال و پنج ماهگیت مبارک دردانه ام.

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان فرناز
28 آذر 95 17:15
الیسای نازنینم دوستت دارم و عاشق مهرورزیت هستم مهرت همیشگی،نفسهایت گرم و آرامشت دوچندان انشااله😘😘😘😘😘😘
مامان الی
پاسخ
ممنون از مهر و محبتت زن عموی مهربون، من هم دوستت دارم خیلی زیاد
دختر زمستونی
30 آذر 95 18:30
الیسا خانوم ۲۹ ماهگیت مبارک باشه گل دخترممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به الیزابت می باشد